Klachtenprocedure Welza Zorgt Thuis

Bij Welza Zorgt Thuis doen we ons uiterste best om onze zorg zo goed mogelijk te leveren. Toch kan er iets misgaan. Laat het ons weten als u een klacht heeft, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw feedback is belangrijk voor ons. Hieronder leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft.

Stap 1: Bespreek de klacht met de betrokkene

Probeer uw klacht eerst te bespreken met de medewerker die direct betrokken is. Vaak kan een gesprek al veel oplossen.

Stap 2: Neem contact op met onze klachtenfunctionaris

Komt u er samen niet uit of wilt u de klacht direct melden? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal, beantwoordt uw vragen en bewaakt de verdere afhandeling van uw klacht. U wordt op de hoogte gehouden van elke stap in de procedure.

Telefonische bereikbaarheid U kunt uw klacht telefonisch melden via +31625213847. Als er niet direct wordt opgenomen, kunt u uw klacht per e-mail sturen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Dank u voor het delen van uw feedback. Samen werken we aan het verbeteren van onze zorg.